سنگ مرمريت صادراتي

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ مرمريت صادراتي

خاك ايران از غني ترين خاك هاي دنيا به حساب مي آيد. به همين دليل داراي معادن سنگ ساختماني زيادي مي باشد. به ويژه سنگ مرمريت، تراورتن و گرانيت.

افزون بر فراواني معادن سنگ طبيعي در ايران، سنگهاي ايراني از باكيفيت ترين سنگهاي ساختماني در دنيا مي باشند. و از آنجايي كه سنگ ساختماني از اصلي ترين مصالح ساختماني مي باشد، خواستاران سنگ ايران هم زياد هستند.

اما در چنين موقعيتي سنگ ايران سهم كمي از بازار جهاني سنگ ساختماني را در اختيار دارد. و دليل آن هم تحريم هايي است كه ايران با آنها روبه رو است.

با اين حال و با وجود تحريم ها تعدادي از سنگهاي ايران هستند كه به كشورهاي ديگر صادر مي شوند. سنگ مرمريت، تراورتن، مرمر و چيني، … از جمله ي اين سنگ ها هستند. و در بين اين سنگهاي ساختماني، سنگ مرمريت از توجه بيشتري برخوردار است. دلايل متعددي براي صادرات بيشتر سنگهاي مرمريت وجود دارد كه آنها را در زير بيان كرديم.

سنگ مرمريت صادراتي

اگر بخواهيم از زيباترين سنگهاي طبيعي نام ببريم، بدون شك سنگهاي مرمريت در بالاي اين ليست قرار مي گيرند. زيرا هم تنوع رنگ بسيار زيادي دارند و هم طرح هاي جذاب و خاص.

و اين موضوع در اينجا اهميت پيدا مي كند كه امروزه استفاده از سنگ ساختماني در طراحي دكوراسيون داخلي در حال گسترش است. حتي در ساخت لوازم و مبلمان خانه. درنتيجه شايد نتوان سنگي به زيبايي سنگ مرمريت براي اين منظور پيدا كرد. به خصوص كه تقريبا هر رنگي كه مدنظرتان باشد را مي توان در سنگهاي مرمريت پيدا كرد.

ويژگي مهم ديگري كه سنگ مرمريت دارد، صيقلي بودن سطح آن است. هرچند كه سنگهاي ساختماني ديگر مانند گرانيت ها هم داراي سطح صيقلي هستند اما به اندازه مرمريت ها براق نيستند.

source: سنگ مرمريت صادراتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.