ساخت شومينه با سنگ تراورتن آنتيك

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

ساخت شومينه با سنگ تراورتن آنتيك

سنگ تراورتن
طراحان برای رسیدن به زیبا سازی و گرمایشی بودنِ بیشتر شومینه های سنگی، نیازمند سنگ‌ ساختمانی خاصی هستند. سنگهایی که علاوه بر زیبایی و شیک بودن، دارای فاکتور‌های کیفیت، مقاومت و قیمت مناسب هم باشند. به همین دلیل است که اکثر آنها به سراغ سنگ آنتیک می روند.

آنتیک استون، سنگی است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات شکسته و خرده سنگ‌های ساختمانی به وجود می‌آید. این تکه سنگ ‌ها که غالبا دارای عرض ۵ سانت و طول بیشتر هستند، با چسب‌هایی با پایه رزینی به هم متصل می ‌شوند.

حاصل این فرایند به وجود آمدن سنگی با زیبایی و خصوصیات ویژه به نام سنگ آنتیک است. قیمت مناسب، عمر بسیار طولانی، تنوع و کیفیت بالا از جمله مزایای سنگ‌ نما آنتیک است. به همین دلیل است که سالیان سال آنتیک استون در صدر انتخاب‌ ها قرار دارد و محبوبیت خود را حفظ کرده است.

سنگ‌ های آنتیک به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار یافت می‌شوند. اما نوع طبیعی آن به دلیل خاص بودنِ هر تکه از سنگ، از فروش بیشتری برخوردار است. سنگ آنتیک طبیعی معمولا از انواع سنگ‌ تراورتن و مالون تشکیل می شود که بدون تغییر در رنگ، بافت و طرح، به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

از محبوب ترین و پرکاربردترین متریال ها برای ساخت شومینه سنگی، سنگ تراورتن آنتیک می باشد. این روزها در معماری خانه ‌ها، زیبایی و دکوراسیون حرف اول را می ‌زند. و شومینه یکی از قدیمی ترین تزیینات دکوراتیوی می باشد که در داخل خانه، مورد استفاده قرار می گیرد.

هرچند شومینه در ابتدا یک وسیله تزیینی نبود و بیشتر برای گرم کردن فضا از آن استفاده میشد. ولی در دنیای امروز علاوه بر خاصیت گرمایشی، زیبایی آن هم اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. حتی انواع شومینه های مدرن این امکان را فراهم آورده اند تا برای جداسازی دو فضا از یکدیگر بتوان از یک شومینه با آتشی سرخ بهره مند شد. یعنی می شود از شومینه به عنوان یک پارتیشن استفاده کرد.

source: ساخت شومینه با سنگ تراورتن آنتیک

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.