انواع سنگ مرمریت رنگی

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

انواع سنگ مرمریت رنگی


کانی های متفاوتی در ساختار شیمیایی سنگ مرمریت قرار می گیرند. کانی ها عامل تعیین کننده رنگ سنگ ساختمانی طبیعی می باشند. بر این اساس سنگهای مرمریت دارای رنگهای زیر می باشد. مرمریتهای سفید، سبز، سنگ قرمز مرمریت، مشکی، مرمریت قهوه ای. سنگ مرمریت سفید هیچگونه کانی در ساختار خود ندارد. 

اما کدام کانی عامل به وجود آمدن رنگ خاصی در سنگ می شود؟ سنگ مرمریت سفید هیچگونه کانی در ساختار خود ندارد. به همین دلیل این سنگ ها دارای زمینه رنگی تماما سفید بوده و درخشان می باشند. بهترن سنگهای مرمریت سفید شامل سنگهای مرمریت هرسین، مرمریت دهبید، سنگ مرمریت بیرجند آرک سفید، … .

سنگهای مرمریت مشکی از زیباترین سنگهای ساختمانی هستند، و این رنگ سیاه توسط مواد کربن دار در سنگ تشکیل می شود. مرمریت نجف آباد، مرمریت مشکی مارشال، مرمریت مشکی طلایی، مرمریت مشکی محلات از زیباترین و بهترین نوع سنگهای مرمریت مشکی می باشند.

اکثر طراحان و معماران برای نمایش بیشتر و با شکوه ترهِ مرمریتهای سیاه از آنها در ابعاد سنگ اسلب آن استفاده می کنند. همینطور این نکته را هم مدنظر داشته باشید که علاوه بر نوع کانی، میزان کانی موجود در سنگ هم مهم است. پس کم یا زیاد بودن این کانی ها باعث به وجود آمدن رنگ زمینه پررنگ یا کم رنگ می شود.

سنگِ طبیعی مرمریت جز سنگ ساختمانی پر استفاده در تمام دنیا می باشد. بر همین اساس تعداد معادن استخراج این سنگ بیشتر از  مابقی سنگ ها می باشد. فراوانی معادن سنگهای مرمریت بیانگر این موضوع است که این نوع از سنگهای ساختمانی دارای رنگ های زمینه بسیار متنوعی می باشد. یکی از ویژگی هایی که این سنگ را پر طرفدار کرده است هم همین تنوع رنگ بالا می باشد.

زیرا امروزه دکوراسیون داخلی هر خانه یا ساختمان باید به گونه ای طراحی و چیدمان شود که تمام اِلمان های موجود در خانه با هم هماهنگ باشند. این گفته بدین معنا است که تمام وسایل خانه از نظر رنگ، طرح و ساختار در هماهنگی با هم باشند.

source: انواع سنگ مرمریت رنگی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.