ارزانترين سنگ تراورتن سفيد

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

ارزانترين سنگ تراورتن سفيد

سنگ تراورتن سفید
ویژگی جالبِ انواع سنگ تراورتن سفید اینجاست که هر چقدر آفتاب بیشتری به روی آنها بتابد رنگشان روشن تر و یکدست تر خواهد شد. که درنتیجه باعث بیشتر شدن ارزش سنگها و درنهایت افزایش قیمت ساختمان می شود.

همچنین سنگ تراورتن بسته به اینکه از چه جهتی برش داده می شود می تواند ساختار لایه به لایه یا بدون لایه داشته باشد. که اصطلاحا گفته می شود سنگ موجدار یا بی موج تراورتن. حال هرچقدر سطح تراورتن های سفید بدون لایه باشد کیفیت و قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

این نوع از سنگ ویژگی های عالی دارد و این ویژگی ها کاربرد سنگ تراورتن را بیشتر کردند. که شامل کارایی در فضای بیرون و داخل ساختمان ها، در مکان های عمومی و غیره. بخصوص تراورتن های سفید به دلیل رنگی که دارند. ۴حال مکانی که برای استفاده از این سنگ ساختمانی سفید بسیار ایده ال می باشد را پیشنهاد می دهیم.

دیوارها نقش مهمی در طراحی کلی ساختمان دارند. بنابراین برای انتخاب سنگ مناسب هر یک از این سازه ها باید به کارکرد و شرایط مختلف آن ها توجه کرد. به ویژه سنگ دیوار فضاهای بیرونی که باید مقاومت و دوام کافی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف را داشته باشد. تراورتن های سفید نه تنها برای سنگ کف ساختمان کاربرد دارند، بلکه برای کفپوش استخرهای خانگی هم نیر مناسب هستند. زیرا لغزندگی ایجاد نمی‌ کنند.

و چهارمین مکان که برای استفاده از سنگ تراورتن سفید پیشنهاد می شود کابینت و میز جزیره آشپزخانه است. زیرا هم تمیز کردن آن به آسانی انجام می‌شود و هم اینکه تغییر بسیار زیادی در نمای آشپزخانه ایجاد می‌ کند. همچنین به راحتی می توان تراورتن سفید را با متریال دیگر و وسایل آشپزخانه، هماهنگ کرد.

source: ارزانترین سنگ تراورتن سفید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.