طراحی نمای اصلی با سنگ نما سفید

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

طراحی نمای اصلی با سنگ نما سفید

سنگ نما سفید
با توجه به کاربرد انواع سنگ تراورتن سفید مات و نیاز مشتری روش فراوری سنگ متفاوت می باشد. که شامل تیشه‌ زنی، ساب ‌زنی، هوند، آنتیک، مضرس‌ کاری، … است. حال برای تولید سنگ نما سفید مات از روش هوند برای فراوری آن استفاده می کنند. در فرآوری هوند پرداخت سنگ به گونه ای انجام می شود که سنگ سطحی کاملا صاف دارد اما مات و کدر. در فرآوری هوند، سنگ قابلیت انعکاس نور را از خود ندارد و لکه کمتری را نشان می دهد.

به همین دلیل است که سنگهای نما سفید مات برای استفاده در نمای اصلی از بهترین گزینه ها هستند. حال در بین انواع سنگ نما سفید، سنگهای تراورتن سفید انتخاب بهتری هستند. سنگهایی مانند: سنگ تراورتن عباس آباد، دره بخاری، سنگ تراورتن حاجی آباد، ابیانه، انواع تراوتن های سفید تکاب، آتشکوه، تراورتن طبس، غیره.

تنوع سنگهای ساختمانی که برای نمای اصلی بنا استفاده می شود، بسیار زیاد است. اما میزان فروشی که انواع سنگ نما سفید دارند، در مقایسه با دیگر انواع سنگ نما، به مقدار قابل توجهی بیشتر می باشد. فروش بالای سنگهای نما سفید دلایل متعددی دارد.

این سنگهای نما عایق حرارتی در برابر نور خورشید  هستند، یعنی از ساختمان در برابر گرمای زیاد محافظت می کنند. رنگ سفید، یک رنگ خنثی است که مورد پسند بیشتر افراد می باشد. همچنین سنگ نما سفید را می توان در هر سبک معماریِ نمای اصلی استفاده کرد. از نما رومی که مخصوص این سنگ است گرفته تا نماهای مدرن که در ترکیب با متریال های دیگر ساخته می شود.

افزون بر این موارد معادن سنگ نما سفید در کشور زیاد است. به همین دلیل این سنگهای نما نه تنها کمیاب نیستند، بلکه به راحتی در بازار سنگ می توان آنها را خریداری کرد. این موضوع موجب گردیده که سنگهای نمای سفید از قیمت مناسبی برخوردار باشند. زیرا دسترسی به آنها راحت است و هزینه ی واردات هم نیز بر روی سنگ نما اعمال نمی شود.

source: طراحی نمای اصلی با سنگ نما سفید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.