سنگ هرسين پله

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ هرسين پله

راي ساخت پله و راه پله بايد از متريالي استفاده كرد كه زيبا بوده و باعث صدمه زدن به افراد هم نشود. مانند سنگ هرسين پله. زيرا پله و راه پله علاوه بر راه ارتباطي بين طبقات، به سلامت افراد هم مرتبط مي شود. چرا به طور خاص سنگ مرمريت هرسين براي پله؟ زيرا از آزمايش هايي كه به منظور استفاده براي پله، بر روي اين سنگ انجام شده است، سربلند بيرون آمده است.

سنگ هرسين از نوع سنگهاي دگرگون شده بر پايه كربنات كلسيم است و داراي كاني هاي كلسيت، دولوميت و كريستالها مي باشد. بافت و ساختار اين كاني ها در اثر فشار و حرارت بالا به يك كلسيت بزرگ و رگه دار تبديل شده است.

سنگ هرسين پله يكي از شناخته شده ترين و پرفروش ترين سنگهاي مرمريت ايران است. وجود چند ويژگي مهم در سنگ مرمريت هرسين اين سنگ را به عنوان يك برند معروف در گروه بهترين سنگ مرمريت معرفي كرده است. اين ويژگي ها و مشخصات عبارتند از:

معيار انتخاب سنگ براي پله را ميتوان به دو فاكتور مهم داخل بنا و خارج از بنا تقسيم كرد. جنس سنگ و فراوري هاي سنگ نسبت به كاربرد در يكي از اين دو حالت تغيير ميكند. پله در فضاهاي داخلي غالبا و اصولا بايد زيباتر، ظريف تر با سطحي براق و شفاف باشد.

پله در فضاي خارجي بايد استقامت در برابر شرايط سخت (چه از لحاظ آب و هوايي و چه از لحاظ كاربري) را داشته باشد و علاوه بر آن مشكل لغزندگي نداشته و اصطكاك سطحي مناسب داشته باشد.

source: سنگ هرسين پله

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.