نماي سنگ تراورتن كرم چگونه است؟

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

نماي سنگ تراورتن كرم چگونه است؟

يكي از بهترين و متداول ‌ترين متريال ها براي نماي ساختمان استفاده از سنگ تراورتن به ويژه تراورتن كرم مي باشد. اما شايد دچار ترديد باشيد كه آيا استفاده از سنگ تراورتن براي نماي ساختمان مورد نظر شما مناسب است يا نه؟

براي رسيدن به پاسخ اين سوال بهتر است با تمام ويژگي هاي اين سنگ ساختماني آشنا شويد. و سپس با بررسي و مقايسه و البته با مشاوره گرفتن از افراد متخصص درصورت نياز، تصميم بگيريد كه از تراورتن براي نماي ساختمان تان استفاده كنيد يا نه.

تراورتن در اثر فعاليت چشمه هاي آب گرم تشكيل مي شود. بطور كلي در طي فرآيند تشكيل ذخاير تراورتن، آبهاي گرم از بين طبقات سنگ هاي كربناتي به ويژه سنگ آهك عبور مي كنند. و به دليل اسيدي بودن، كربنات كلسيم موجود در اين سنگ ها را حل كرده و به صورت محلول كربناتي و بي كربناتي با خود به سطح زمين منتقل مي كنند.

فرآيند تشكيل اين سنگ، ساختاري بسيار منحصر به فرد به آن بخشيده است. ساختاري پر از حفره ‌هاي كوچك و بزرگ كه عموما به آتها خلل و فرج گفته مي شود. وجود خلل و فرج در پشت سنگ مناسب براي نما تراورتن، آن را به نمونه اي مناسب براي اجراي نماي ساختمان تبديل كرده است. زيرا اين ويژگي باعث مي شود ملات به خوبي به پشت آن بچسبد و بر روي سطح مورد نظر قرار گيرد.

ويژگي‌هايي همچون مقاومت بالا، صيقل پذيري، تنوع رنگي بالا و زيبايي ظاهري تراورتن را به يكي از پركاربردترين و متداول‌ترين سنگ ‌ها در نماي ساختمان تبديل كرده است. علاوه بر اين ويژگي ‌هاي ظاهري، اين سنگ نما با گذشت زمان تغيير رنگ نمي‌ دهد. در برابر آتش و حرارت مقاوم است و مراقبت و نگهداري از آن نيز بسيار ساده و كم هزينه است.

source: نماي سنگ تراورتن كرم چگونه است؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.