تراورتن کرم ابیانه سنگ مناسب برای نما است؟

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

تراورتن کرم ابیانه سنگ مناسب برای نما است؟

تراورتن ابیانه
در بین انواع سنگهای نما، سنگ تراورتن سفید ابیانه همیشه پرطرفدار بوده است. زیرا رنگ سفید یکدست این سنگ نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند؛ همچنین قیمت بسیار مناسبی دارد. اما آیا این سنگ سفید زیبا، سنگ مناسب برای نما می باشد یا نه؟

عوامل و پارامترهای مختلفی هستند که تعیین می کنند یک سنگ ساختمانی برای نما مناسب است یا نه. اما مهمترین پارامتر مقاومت سنگ نما است. این سنگ از مقاومت خوبی برای استفاده در نما برخوردار است. اما میزان تخلخل سنگ تراورتن سفید ابیانه ویژگی ای است که جلب توجه می کند.

همچنین وجود همین خلل و فرج ها باعث شده است سنگ ابیانه، در مقایسه با سنگهای مرمریت و گرانیت وزن سبک تری داشته باشد، درنتیجه بار اضافی به ساختمان وارد نمی کند. وزن مناسب سنگ نما ویژگی ای است که هر سنگ مناسب برای نما باید آن را داشته باشد.

مورد دیگری که در زمان خرید سنگ نما باید به آن توجه کنید، نوع جغرافیا و آب و هوای منطقه ای است که قرار است سنگ نما در آنجا استفاده شود. زیرا همه سنگهای ساختمانی در برابر تغییرات آب و هوا، بارش باران، تابش خورشید، … مقاوم نیستند.

خوشبختانه سنگ تراورتن سفید ابیانه جز آن دسته از سنگهای ساختمانی است که می توان آن را در هر منطقه ای استفاده کرد، مگر اینکه سنگ ابیانه در سورت های ضعیف تولید شده باشد. تراورتن ابیانه سنگهای مشابهی از لحاظ رنگ زمینه یا ویژگی های آن دارد.

و حالا نوبت پاسخ دادن به پرسشی است که در ابتدای مقاله پرسیدیم. در پاسخ باید بگوییم بله، سنگ تراورتن کرم یا سفید ابیانه یکی از بهترین سنگهای ساختمانی است که برای استفاده در نما، به ویژه سنگ نما رومی توصیه می شود.

سنگ سفید ابیانه یک سنگ ساختمانی با تراکم بالا است که میزان تخلخل خوبی هم دارا است. و هرچقدر میزان تخلخل یک سنگ بالا باشد، سنگ نما به خوبی به ملات می چسبد و احتمال جدا شدن سنگ ساختمانی از کار به مرور زمان را به حداقل می رساند.

کاربرد دیگر تراورتن ابیانه: دیوار های ساختمان اعم داخلی و خارجی، محوطه سازی و ساخت مصنوعات سنگی مانند صراحی، آب نما، نیمکت، … .

source: تراورتن کرم ابیانه سنگ مناسب برای نما است؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.