سنگ تراورتن عباس آباد، یک سنگ نما ارزان

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ تراورتن عباس آباد، یک سنگ نما ارزان

تراورتن عباس آباد
سنگ تراورتن عباس آباد یکی از انواع سنگ نما ارزان (البته نه همیشه) ایرانی بسیار پرطرفدار و شناخته شده در جهان است. تراورتن عباس آباد از نظر وجود معدن و گستردگی در ایران نسبتا فراوان می باشد. و در طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

یکی از دلایل پرطرفدار بودن این سنگ نما همین مورد است. تراورتن عباس آباد یک سنگ نمای کمیابی نیست و چون از معادن متفاوتی استخراج می شود، دارای سورت بندی های متفاوتی است. و تنوع سورت بندی بر روی قیمت این سنگ تراورتن کرم تاثیر بسزایی گذشته است. لازم به ذکر است واژه سورت در زبان فارسی به معنای تفکیک و جدا سازی است.

درواقع منظور از سورت بندی سنگ ساختمانی، میزان کیفیت سنگ است. و یکی از فاکتورهایی که در سورت بندی اهمیت دارد، طرح سنگ ساختمانی است. بنابراین تولید کردن سنگ طبیعی در طرح های متفاوت و تولید سنگ در سورت بندی مختلف، دو موضوع جدا از هم هستند.

سورت بندی براساس ابعاد سنگ نما، کیفیت، ساب سنگ، ضخامت سنگ، طرح و مدل آن صورت می گیرد. اما خوشبختانه با گذشت زمان و پیشرفت علوم و بکارگیری رزین حتی سورت های ضعیف ترِ تراورتن کرم عباس آباد هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

این سنگ در بستر رودخانه ها و غارها تشکیل می شود، به همین دلیل سنگی است نیمه بلوری و سخت است؛ که دارای بافتی متخلخل می باشد. این بافت متخلخل باعث شده است تراورتن عباس آباد به عنوان یک عایق عالی در برابر صوت و حرارت عمل کند.

از طرف دیگر وجود این سوراخ ها و حفره ها در بافت سنگ نما موجب می شود که تراورتن کرم عباس آباد به خوبی به ملات بچسبد. درنتیجه در طولانی مدت و با گذشت زمان از کار جدا نمی شود. تراورتن کرم عباس آباد انتخاب اول بسیاری از سازندگان و طراحان برای سنگ نما رومی می باشد. چراکه با ظاهری زیبا و صیقلی، و مقاومت بالایی که در برابر عوامل محیطی و شرایط آب و هوایی دارد، این سنگ را بین سازندگان به سنگی محبوب تبدیل کرده و

از دیگر ویژگی‌های این سنگ می‌توان به نظافت آسان آن نیز اشاره کرد. همچنین وزن پایینی که سنگ تراورتن کرم عباس آباد نسبت به سایر سنگ ‌ها مانند مرمریت و گرانیت دارد آن را به سنگی بی‌رقیب در نمای ساختمان تبدیل کرده است. سنگ تراورتن عباس آباد پس از استخراج از معادن، در قالب کوپ سنگ برای صادرات و برش خورده (ابعاد مختلف) برای مصرف داخلی، در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

source: سنگ تراورتن عباس آباد، یک سنگ نما ارزان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.