مقایسه دو سنگ تراورتن کرم

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

مقایسه دو سنگ تراورتن کرم

سنگ تراورتن
در سالهای اخیر سنگ تراورتن به خصوص تراورتن کرم به واسطه ویژگی های عالی، تنوع رنگ و در دسترس بودن به یکی از پر مصرف ترین سنگهای ساختمانی تبدیل شده است. سنگهای تراورتن کرم روشن از پر کاربرد ترین سنگ ها برای استفاده در نماهای رومی و کلاسیک هستند.

یکی از روشن ترین، سفید ترین و یکدست ترین سنگهای تراورتن موجود، سنگ ابیانه است. اما درجات پایین تراورتن ابیانه، کرم و بژ است که هاله های صورتی و سیاه در آن دیده می شود. تراورتن کرم ابیانه با روشی تولید و فراوری می شود که با گذشت زمان شفافیت آن از بین نمی رود. و به صورت بی موج هم تولید می شود تا رنگ زمینه یکدست تری داشته باشد. افزون براین قیمت مناسبی هم دارد.

در سنگ ابیانه شباهت زیادی به سنگ‌ تراورتن آتشکوه دیده می‌شود اما این سنگ دارای تخلخل بیشتری نسبت تراورتن آتشکوه دارد. از تراورتن ابیانه برای نمای اصلی و خارجی، نمای داخلی و دیوار های داخلی، ساخت مصنوعات دکوراتیو، کفپوش، محوطه سازی استفاده می شود.

سنگ تراورتن آتشکوه بدون شک یکی از بهترین و زیباترین انواع سنگ نما رومی است که میتوان برای ساختمان سازی از آن استفاده کرد. همچنین از معروف ترین و با کیفیت ترین تراورتن های سفید در ایران و جهان به حساب می آید.

سنگ تراورتن آتشکوه از معادن شرق شهر نیم ور محلاتِ استان مرکزی استخراج می شود. و اغلب بصورت ۴۰ طولی و یا اسلب و به دو روش بی موج و موج دار فرآوری میگردد. از ویژگی های تراورتن آتشکوه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از تراکم بالایی برخوردار است
  • ظاهر بسیار زیبایی دارد
  • ساب پذیری عالی دارد
  • نسبت به صدا و دما عایق است
  • چسبندگی قسمت پشت سنگ بسیار بالاست.
  • ...

با این حساب از سنگ آتشکوه در تمام قسمت های ساختمان می توان استفاده کرد.  به خصوص برای ساخت پروژه های لوکس و مجلل.

source: مقایسه دو سنگ تراورتن کرم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.