سنگ نما سفید

خريد آنلاين سنگ ساختماني،فروش سنگ نما،نمايشگاه سنگ اسلب،سنگ صادراتي،شركت بازرگاني فروش سنگ،صادرات سنگ

سنگ نما سفید

سنگ نما سفید
تا به حال دقت کرده اید که اکثر ساختمان های شهر با سنگ نما سفید ساخته شده اند؟ فرقی هم نمی کند ساختمان چه نوع کاربری ای داشته باشد (مسکونی، تجاری، اداری، پزشکی، …) چراکه بیشتر آنها دارای نمای سفید هستند.

یکی از عمده ترین دلایلِ انتخاب سنگ نما سفید برای سازه این است که سنگ سفید به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد و رنگ زمینه آن همواره سفید است. مشکلی که بیشتر سنگهای نما رنگی با آن مواجه هستند.

حال شاید با خودتان بگویید که جدا از اینکه رنگ سفید یا روشنِ این سنگها کمرنگ تر نمی شود، اما سفید رنگی است که کثیفی را به راحتی نمایان می کند. بنابراین استفاده از سنگ نما سفید برای قسمت های خارجی سازه مناسب نیست. در پاسخ به این گفته باید بگوییم که سنگهای نما سفید عموما دارای مقاومت بالایی در برابر جذب آلودگی می باشند. مانند انواع سنگ تراورتن نما.

افزون بر این می توان گفت ماهیت سنگهای ساختمانی داشتن سطح لیز و صیقلی است. و برای رسیدن به کیفیتِ استاندارد و بهتر، هنگام فرآوری آنها، سطح سنگ نما را ساب می زنند. بر این اساس حتی درصورت نشستن آلودگی بر روی سطح سنگ سفید نما، با یک شست و شوی ساده این آلودگی به راحتی از بین می رود. یا اینکه سطح سنگ را مجددا ساب می زنند.

دلیلِ دیگری که خرید و استفاده از این سنگها را به خوبی توجیه می کند (که حدس زدن آن هم سخت هم نیست)، تنوع بسیار زیاد در انواع سنگ نما سفید می باشد.

source: سنگ نما سفید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.